Παράδοση / Έξοδα αποστολής / Κυριότητα / Κίνδυνος

 

Παραγγελίες για την Ελλάδα

 Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας και ειδικότερα στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στη Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier). Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Συγκεκριμένα τα προϊόντα παραδίδονται στην Αττική εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας, σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και σε άλλες μεγάλες αστικές πόλεις της Ελλάδας και σε νησιά εντός δύο (2) – τριών (3) εργασίμων ημερών, με εξαίρεση τις δυσπρόσιτες περιοχές όπου ο χρόνος παράδοσης μπορεί φτάσει έως και τις πέντε (5) εργάσιμες ημέρες. Η επιχείρησή μας συνεργάζεται με την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ACS και η χρέωση αποστολής πανελλαδικά για κάθε παραγγελία ανεξαρτήτως ποσού ανέρχεται στο ποσό των 3,90€.

 Για αγορές με τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, ισχύει έξτρα κόστος αντικαταβολής 2,50€ για κάθε παραγγελία ανεξαρτήτως ποσού.  Σε όλες τις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.

 Η Επιχείρηση μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός των παραπάνω εργασίμων ημερών ενώ επιφυλάσσεται για τις περιπτώσεις τυχόν εμφάνισης ελλείψεων σε προϊόντα, οπότε ο χρόνος αποστολής θα διαφοροποιείται, για το οποίο θα ενημερωθείτε σχετικά.  Σας ενημερώνουμε ότι η επιχείρησή μας παραμένει η μόνη υπεύθυνη για τυχόν βλάβη ή απώλεια των προϊόντων σας μέχρι εσείς (ή τρίτοι που εσείς θα έχετε εξουσιοδοτήσει) να αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των προϊόντων. Εάν κατά την ορισθείσα ημερομηνία παράδοσης εσείς δε βρίσκεστε στη δηλωθείσα διεύθυνση για να παραλάβετε τα Προϊόντα, η μεταφορική μας εταιρεία ACS θα προσπαθήσει άλλες δύο (2) φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσει την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση. Ρητά συμφωνείται και κατ’ εξαίρεση του γενικού κανόνα της ευθύνης που μας αφορά, φέρετε εσείς την ευθύνη απώλειας ή βλάβης των Προϊόντων, τα δε Προϊόντα φυλάσσονται σύμφωνα με τους όρους της μεταφορικής και με δική σας δαπάνη.

 

Απώλεια δέματος – Παραλαβή του δέματος:

Τα δέματα παραδίδονται ύστερα από υπογραφή του παραλήπτη. Κάθε προϊόν που έχει παραδοθεί πρέπει να ελέγχεται και τυχόν επιφυλάξεις να καταγράφονται στο δελτίο παράδοσης της μεταφορικής εταιρίας σε περίπτωση μερικής ή ολικής ζημίας. Εάν δεν παραπονεθείτε κατά την παραλαβή του δέματος, αυτό σημαίνει ότι το δέμα παραδόθηκε σε καλή κατάσταση και κανένα εκ των υστέρων αίτημα ή παράπονο δεν θα γίνει δεκτό. 

Τρόποι Πληρωμής

Τα Προϊόντα, οι τιμές, οι όροι αποστολής (τόπος, χρόνος κ.τ.λ.) είναι αυτά που αναγράφονται στην Επιβεβαίωση Παραγγελίας. Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής. Καλείστε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους για κάθε μια αγορά, καθόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα συνδυαστικού τρόπου πληρωμής για την ίδια παραγγελία.

  1. Μέθοδος Αντικαταβολής:

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελία. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας για να σας παραδώσει τα προϊόντα σας, πληρώνετε σε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις για την εξόφληση ποσού άνω των 500 Ευρώ δε δύναται να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο της αντικαταβολής, καθόσον δεν επιτρέπεται η πληρωμή σε μετρητά, οπότε και θα πρέπει να επιλέξετε ένα άλλο μέσο πληρωμής.

    2. Πληρωμή με πιστωτική-χρεωστική κάρτα ή Paypal:

 Mπορείτε για τις συναλλαγές σας να χρησιμοποιείτε τις πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (RSA Encryption). Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV). Το stockhouse365.gr  δεν επεξεργάζεται τα στοιχεία της κάρτας σας καθώς η ολοκλήρωση της παραγγελίας, δηλαδή η αποπληρωμή των Προϊόντων που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, πραγματοποιείται σε τραπεζικό περιβάλλον. Στη (secure) τραπεζική φόρμα συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV). Δεν αποθηκεύεται ο αριθμός της κάρτας σας, επομένως για κάθε αγορά στο κατάστημά μας που επιθυμείτε να εξοφλήσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να δηλώνετε εκ νέου τα στοιχεία της κάρτας σας.  Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων διέπεται από την  Πολιτική Aπορρήτου  και την Πολιτική Cookies του παρόντος ιστότοπου.   

    3. Με τραπεζική κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς (μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας):

              Κατάθεση στον εξής τραπεζικό λογαριασμό:

              Τράπεζα:  Πειραιώς

              Αριθ. Λογ/μού:  0005088090287969

              IBAN:  GR96 0172 0880 0050 8809 0287 969

             Δικαιούχος:  Mikov Georgiev Stefan

Είτε πρόκειται για κατάθεση σε φυσικό κατάστημα είτε για μεταφορά μέσω e-banking στο πεδίο «Αιτιολογία Προς Δικαιούχο» τοποθετήστε τον σχετικό αριθμό παραγγελίας του Stockhouse365.gr. Η παραγγελία σας θα είναι σε κατάσταση αναμονής μέχρι την επιβεβαίωση της Τράπεζας ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Συνήθως ο χρόνος αναμονής για τη λήψη επιβεβαίωσης είναι μέχρι 2 εργάσιμες. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα αντίγραφο του καταθετηρίου μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@stockhouse365.gr. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε την ημερομηνία, τη τράπεζα, και την αιτιολογία κατάθεσης, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και ένα τηλέφωνο στην ανωτέρω ηλεκτρονική διεύθυνση. Σε περίπτωση μη κατάθεσης εντός 2 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί. Η μέθοδος πληρωμής με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό ισχύει μόνο για την Ελλάδα. Βάσει του νόμου 4177/2013 (ΦΕΚ Α 173/2013) «Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ−ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)».

Σημείωση:

Τα τυχόν έξοδα της συναλλαγής δεν αφορούν δικές μας χρεώσεις και επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη. Για να αποφύγετε επιπλέον χρεώσεις καταθέστε το χρηματικό ποσό απ’ ευθείας σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες (Τράπεζα Πειραιώς).

Δικαιώματα καταναλωτή

Υπενθυμίζουμε ότι η παρούσα επιχείρηση, ως πωλήτρια, οφείλει να σας παραδώσει το προϊόν που θα παραγγείλετε με τις συνομολογημένες ιδιότητές του και χωρίς πραγματικά ελαττώματα, άλλως έχετε τα δικαιώματα των άρθρων 534 επ. του Αστικού Κώδικα, μεταξύ των οποίων και το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος, επιστροφής των χρημάτων σας ή υπαναχώρησής σας από τη Σύμβαση κατά τους όρους που ακολουθούν. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής οφείλεται σε υπαιτιότητά μας, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην έδρα μας.

 

Υπαναχώρηση

i.  Προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος:

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε, ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε, τη φυσική κατοχή των αγαθών. Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει περισσότερα από ένα προϊόντα με μια παραγγελία και τα οποία παραδίδονται χωριστά, η προθεσμία ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω ξεκινάει από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (άλλο από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού. Σε κάθε περίπτωση, αν η λήξη της προθεσμίας συμπίπτει με Σαββατοκύριακο ή επίσημη αργία, παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

ii.  Διαδικασίες άσκησης δικαιώματος:

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή) την οποία θα αποστείλετε με ένα από τους παρακάτω τρόπους:

Ø    με τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών  στo  +30 211 0127850 (αστική χρέωση) ή

Ø    με ηλεκτρονικό  ταχυδρομείο στη διεύθυνση info@stockhouse365.gr, οπότε η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης επιστροφής μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

iii.  Υποχρεώσεις καταναλωτή κατά την υπαναχώρηση – Συνέπειες υπαναχώρησης:

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, θα πρέπει να μας αποστείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Ρητά συμφωνείτε ότι η ανακοίνωση σας περί ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης θεωρείται ότι έχει περιέλθει σε εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολή σε εμάς του αιτήματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν.

Οφείλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα στην ακόλουθη διεύθυνση:
«MIKOV G. STEFAN – ΕΝΔΥΜΑΤΑ» με δ.τ. «Stockhouse365», στο νόμιμο υποκατάστημα στο Χαλάνδρι Αττικής, οδός Κολοκοτρώνη, αριθμός 16, ΤΚ 152 33, τηλ. 211-0127850, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από τη σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης αποτελεί βάσει νόμου δική σας υποχρέωση να αποδείξετε σε εμάς την εμπρόθεσμη άσκησή του (την ημερομηνία που το αίτημα της υπαναχώρησης υποβλήθηκε στην εταιρεία μας), προκειμένου να υπολογίσουμε και εμείς με τη σειρά μας τις νόμιμες προθεσμίες που προκύπτουν από το παρόν και το νόμο. Υπενθυμίζουμε ότι στην περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης το κόστος της επιστροφής των προϊόντων από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε, το αναλαμβάνετε εσείς. Ωστόσο αν χρησιμοποιήσετε την εταιρεία μεταφορών ACS με την οποία η Εταιρεία μας συνεργάζεται, το κόστος επιστροφής (για το οποίο θα σας ενημερώνουμε είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail) δε το θα καταβάλλετε εσείς στην παραπάνω εταιρεία ταχυμεταφοράς απευθείας, αλλά θα σας αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό που η επιχείρησή μας οφείλει να σας επιστρέψει εξαιτίας της υπαναχώρησης σύμφωνα με το νόμο και τους όρους του παρόντος. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία μεταφορών ή τα Ε.Λ.Τ.Α., για να επιστρέψετε το προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε, καταβάλλετε απευθείας σε αυτή το κόστος επιστροφής που θα συμφωνήσετε με την εν λόγω εταιρεία ταχυμεταφοράς.  Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Συγκεκριμένα τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, σιδερωθεί, πλυθεί ή υποστεί οποιαδήποτε άλλη διαδικασία καθαρισμού ενώ οι ετικέτες, που συνοδεύουν τα προϊόντα, καθώς και οι θήκες, κουτιά ή κάθε άλλη συσκευασία μέσα στα οποία αυτά είναι τοποθετημένα, θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε. Επιπλέον, οφείλετε να μας αποστείλετε, μαζί με το προϊόν, την απόδειξη λιανικής πώλησης.  Σε αντίθετη περίπτωση η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να μην επιστρέψει τα χρήματα.

iv.  Υποχρεώσεις της Επιχείρησης:

Με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται στο παρόν, εάν υπαναχωρήσετε από κάποια αγορά σας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν,  θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, εξαιρουμένων των μεταφορικών, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Η επιστροφή των χρημάτων σας, εφόσον η αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε έγινε με αντικαταβολή, πραγματοποιείται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε κατά την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης, καθόσον με την αποδοχή των παρόντων όρων ρητά και ανεπιφύλακτα μας δηλώνετε ότι συναινείτε σε διαφορετικό τρόπο επιστροφής των χρημάτων σας συνεπεία υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή Paypal, τα χρήματά σας θα σας επιστραφούν στο λογαριασμό σας που πραγματοποιήθηκε η χρέωση.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας θα ενημερώσουμε την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί στη συνέχεια σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση την μεταξύ σας σύμβαση, χωρίς σχετική ευθύνη της Επιχείρησης πλέον. Η επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προαναφερόμενη σύμβαση.

Έχετε το δικαίωμα, και όχι την υποχρέωση, εναλλακτικά αντί για επιστροφή των χρημάτων σας σύμφωνα με τα ανωτέρω σε περίπτωση υπαναχώρησης, να επιλέξετε την πίστωση των χρημάτων σας με τη μορφή του ηλεκτρονικού κουπονιού το οποίο σας παρέχει η επιχείρησή μας. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να αιτηθείτε για την πίστωση ρητά στην αντίστοιχη επικοινωνία σας περί υπαναχώρησης. Στο  ηλεκτρονικό κουπόνι μπορούν να συσσωρευτούν ποσά, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορές στην ιστοσελίδα ολόκληρο το ποσό ή μέρος ενός ποσού για μία παραγγελία. Σε περίπτωση που δε δηλώσετε κατά την υποβολή του αιτήματος της υπαναχώρησης την επιθυμία σας για πίστωση του ποσού που αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε σύμφωνα με τα ανωτέρω, το ποσό θα σας επιστραφεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν.

v.  Επιστροφή Προϊόντων λόγω υπαναχώρησης:

Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε στην ίδια καλή κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Αναγνωρίζετε δε και συναινείτε ότι αποτελεί δική σας ευθύνη η τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που επιστρέφετε, η οποία (μείωση) επέρχεται ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των εν λόγω προϊόντων εκ μέρους σας, πλην εκείνης που είναι αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης και των ιδιοτήτων των προϊόντων.  Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης ή εφόσον το επιλέξετε για να γίνει η πίστωση/αλλαγή, θα πρέπει το προϊόν που παραλάβαμε συνεπεία της υπαναχώρησής σας, να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα (απόδειξη, έντυπο επιστροφής, διακριτικά καρτελάκια του προϊόντος). Η Επιχείρηση ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλόλητας των. Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται σε καλή γενική κατάσταση και καθαρά όπως παραδόθηκαν από την επιχείρηση. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά η Επιχείρηση δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.